2014(e)ko apirilaren 2(a), asteazkena

Ane Camarero: Argazkia




                                                                                                                                                




Argazki honetan hiru urte dauzkat eta nere etxeko
sukaldean nago.Momentu horretan eskolatik iritxita
nengoen eta jolastera joan behar nintzen nire ahizparekin.
Pozik eta alai nengoen argazkia atera zidatenean.
Txikitan alaia eta irrifartsua nintzen eta gehien gustatzen
zitzaidana nere panpinekin jolastea zen.
Ez zitzaidan batere gustatzen kalera ateratzea zeren eta 
jostailu guztiak etxean nituen. Nere etxe parean parke
bat zegoen eta bertan jolastera gustatzen zitzaidan joatea.
Gehien bat kulunkan ibiltzen nintzen nere ahizpa txikiarekin gora eta behera.
Bainan benetan gustoko nuena  nere ahizpa txikiari gauzak
erakustea zen eta nere panpinak eta pitxiak uzten nizkion naiz
eta gure liskarrak eduki ere.

Egilea: Ane Camarero

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina